زندگی نامه دیوید کاپر فیلد..
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب ان لذت کامل رو ببرین.اگه هم اطلاعات بیشتری راجع به من میخواین تو قسمت پروفایل نوشته.ممنون
موضوعات



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 597
بازدید کل : 109922
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



گروه شعبده بازی black cats (میبد)
شعبده بازی و سرگرمی
شنبه 19 / 10 / 1391برچسب:, :: 5:39 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

دیوید کاپرفیلد :

دیوید كاتكین 16 سپتامبر 1956 به دنیا آمد.                         
زمانی كه تازه چند سالی از عمرش می‌گذشت، پدربزرگش حقه‌ای با كارت‌های بازی برای او اجرا كرد و پس از این‌كه دیوید به یادگیری آن علاقه نشان داد  راز آن را به نوه‌اش یاد داد.
همین منشاء علاقه او به شعبده بازی و ادامه دادن آن به طور حرفه‌ای شد. اما خودش می‌گوید: «افسوس پدربزرگم آن قدر عمر نكرد كه شاهد اجراهای من به عنوان یك شعبده باز حرفه‌ای باشد. من هرشب اجراهایم را با یاد و خاطره او شروع می‌كنم.»

نخستین كارحرفه‌ای او در 12 سالگی‌اش انجام شد و او در این سن برای مردم زادگاهش متوچن در نیوجرسی امریكا به اجرای نمایش پرداخت و اندكی بعد از آن توانست به انجمن شعبده‌بازان امریكا راه یابد و ازسوی آنان پذیرفته شود. او با رسیدن به سن 16 سالگی وارد دانشگاه نیویورك شد و شروع به فراگیری دروس شعبده و جادو كرد.

اولین هفته كالج او آغاز شده بودكه بلافاصله به عنوان یكی از هنرمندان اصلی نمایش «مرد شعبده باز» كه بنا بود در سالن شیكاگو موزیكال برگزار شود، انتخاب شد. او در این نمایش خوش درخشید و هركاری را كه لازمه موفقیت‌اش بود انجام داد؛ بازی كرد، آواز خواند و همه كارهای شعبده بازی را به بهترین نحو اجرا كرد. این نمایش طولانی‌ترین موزیكال در تاریخ شیكاگو شد. در نتیجه این نمایش عالی نام او برسر زبان‌ها جاری شد. اجراهای او تا آنجا ادامه یافت كه در نهایت برای او یك برنامه اختصاصی ترتیب داده شد كه به تنهایی به اجرای نمایش بپردازد، نام این برنامه «جادوی كاپرفیلد» بود.

او در نمایش‌هایش سعی می‌كرد با كمترین حقه‌ها و جلوه‌های ویژه تصویری مخاطبان را تحت تأثیر قراردهد. كاری كه ویژگی كارهای او به حساب می‌آمد و می‌آید. این ویژگی برجسته باعث شد تاكنون 3بیلیون مخاطب داشته باشد و مردم 40 كشور جهان او را بشناسند.



دیوید كاپرفیلد هرسال بیش از 500 نمایش اجرا می‌كند. نمایش‌هایی كه سخت و طاقت فرسا هستند و انرژی زیادی صرف می‌كنند اما او هرگز از اجرای نمایش خسته نمی‌شود زیرا علاقه مفرط او به این كار باعث می‌شود همواره انرژی زیادی برای كاركردن داشته باشد به ویژه كه هدف او چیزی فراتر از كسب درآمد است و دوست دارد هنر شعبده‌بازی را حفظ كند و به دست نسل بعدی بسپارد.

انقلابی كه دیوید كاپرفیلد در شعبده‌بازی جهان به وجود آورد باعث شد نامش به مكانی رفیع در تاریخ شعبده‌بازی دست یابد و از سوی مخاطبان و نقادان كارهایش به عنوان بزرگترین تصویر زمانه شناخته شود. او تاكنون جوایز «امی» چندی را به خاطر هنر خود دریافت كرده و دوبار نیز به عنوان موفق‌ترین فردهنری سال انتخاب شده است. در سالن افتخارات هالیوود نیز یكی از ستاره‌های معروفی را كه برروی موزاییك‌های این بخش از هالیوود وجود دارد، به خود اختصاص داده است. از دیگر افتخارات دریافت لقب شوالیه از دولت فرانسه و دكترای افتخارای از دانشگاه فوردهام بوده است. در سال 2000 نیز كتابخانه كنگره امریكا به او لقب «افسانه زنده» را داد.

ار جمله كارهای معروف او می توان به ناپدید کردن هواپیما و قطار ، عبور از دیوار چین ! ناپدید کردن 12 نفر در سالن و جلوی دید صد ها نفر ، به دونیمه کردن بدن خود ، ناپدید کردن مجسمه بزرگ آزادی در آمریکا ! پرواز در آسمان ! معلق ساختن افراد در آسمان ! گریز از گاوصندوقی در ساختمانی در حال انفجار و آن هم با دست و پایی بسته و به زنجیر کشیده شده ، گریز از افتادن بر روی خنجر هایی آتشین و دهها مورد هنر نمایی بسیار بسیار دیدنی و جالب اشاره كرد .



از مهمترین و چشمگیرترین برنامه های او، غیب کردن مجسمه آزادی و عبور از میان دیوار چین و پرواز در ‏هوا بوده و همچنین تعدادی از تماشاچیان را در جایشان غیب نموده و در جائی دیگر که آنها تصورش را نمیکردند ‏ظاهر نموده است.
ولی وی شخصآ روشی بنام کار درمانی را که در بیش از 1100 بیمارستان در بیش از ‏‏30 کشور در مورد معلولین انجام داده است و توانسته اعتماد به نفس آنها بالا ببرد، بیشتر احساس رضایت دارد.

همچنین در موزه مادام توسو در لندن که مجسمه مومی اشخاص مشهور را قرار میدهند، مجسمه مومی وی هم ‏اضافه گردیده است و در 4 کشور هم تصویرش را بعنوان یادبود بر روی تمبر چاپ کرده اند.‏
در آمد او فقط در سال 2003 بالغ بر 57 میلیون دلار بوده و از نظر درآمد در دنیا نفر دهم میباشد.‏
او در بیش از 40 کشور و با تعداد بیش از 3 بیلیون تماشاچی برنامه داشته است.
او در سال حدود 550 برنامه دارد، که همه بلیطهایش از قبل پیش فروش شده است.




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ***عشق***
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه شعبده بازی black cats میبد و آدرس magicmobin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.